Vai al contenuto principale

Conte che ti conti - Episodi - Lontan dai voi

Sabato alle 13.42 su Rai Radio 1 a diffusione regionale

Un spazi dedicât dulà podê scoltâ la nestre lenghe, contade, dite o recitade, traviers lis produzions, dispès gnovis, de nestre regjon. Par cure di Arianna Zani

Lista episodi

06 Lug 2024

1. Lontan dai voi - Dos peraulis su Luigi Candoni

Inte prime pontade a si fevele de lis primis oparis di Luigi Candoni e si tache a scoltâ tocs di Strissant vie pe gnot (Caino) in graciis des vôs di Giuliano Bonanni, Chiara Donada e Massimo Somaglino.
25 min
13 Lug 2024

2. Lontan dai voi - Candoni intal teatri talian dopo de vuere

Seconde pontade di Lontan dai voi, dulà che si fevele de ativitât di Luigi Candoni a Rome; fin dal 1956 al veve inmaneât i Festival delle Novità, puartant par prin in Italie Beckett, Ionesco, Genet. I siei tescj a vegnin produsûts dai teatri stabilis, in particolâr il so Desiderio del sabato sera cu la regje di un zovin Enrico Maria Salerno. A fin pontade un altri toc gjavât fûr di Strissant vie pe gnot (Caino) in graciis des vôs di Giuliano Bonanni, Chiara Donada e Massimo Somaglino.
22 min
20 Lug 2024

3. Lontan dai voi - Candoni e il so Friûl

Tierç apontament cun Lontan dai voi, pontade dedicade a lis iniziativis che l'autôr nassût in Cjargne al inmaneave in favôr dal Friûl; fra di lôr ancje il so I fuochi sulle colline, une cuintristorie teatrâl dal Friûl in sintonie cu la revision fate da Giuseppe Marchetti. In sierade de trasmission ancjemò une leture da Strissant vie pe gnot, l'ultin test scrit da Candoni, il so testament teatrâl, in graciis da lis vôs di Giuliano Bonanni, Chiara Donada e Massimo Somaglino.
26 min
27 Lug 2024

4. Lontan dai voi - Cirî il parcè dal parcè

Ultime pontade di Lontan dai voi. Luigi Candoni, colpît di un di chei mâi che no lassin sperancis, al torne in Friûl, ma al continue a scombati pal rinovament de culture taliane e furlane; si bat par une universitât a Udin e un teatri stabil che al sedi ancje dai furlans. Daspò, prime di murî, al scrîf Strissant vie pe gnot (Caino), un test straordenari, forsit il plui madûr dai tancj che al veve ideât, dulà che il furlan al devente lenghe primitive e brutâl plene di umanitât.
25 min